czwartek, 6 czerwca 2013

Harnaś, Marlenka, Biśka i Luna.

Jestem zmuszona przeprosić. Kiedy zakładałam tego bloga nie myślałam, że będzie tak ciężko do niego wrócić po przerwie. Postaram się więcej tak nie robić.
Powód? Luna, szkoła, brak siły i chęci, a także rzeczy, o których można by napisać. Ale jest również dodatkowy powód, mianowicie Harnaś. Stacjonujący u nas przez 2 tygodnie ok. 7 letni hucułek <3

Komentarze... jak mam się Wam za nie odwdzięczyć? Jest ich tak dużo... że czuję się zobowiązana coś zrobić, ale nie wiem co... może po prostu będę częściej pisać.

Biorę udział w "Candy" na capricornmeadow.blogspot.com

Klacz shire niestety nie skończona. Ma co prawda grzywę, ale nie miałam czasu się nią poważniej zająć.
Za to zrobiłam pewną inną, mniej poważną przeróbkę, tym razem do sprzedania, jednak kupiec z niej zrezygnował (gdyż nadarzyła się korzystniejsza dla niego okazja).
W każdym razie oto jest klacz (tak, klacz) wyścigowa Marlene, przerobiona z ogiera achała schleich.










Harnaś. 
Śpi w prowizorycznej stajni, wypasamy go u sąsiada, codziennie o 7 rano. Sprowadzamy jak tata wróci z pracy. Niestety, przy prowadzeniu musi mieć wędzidło, bo się strasznie ciągnie. Tak niestety nauczył go właściciel i nie mamy na to wpływu. Po sprowadzeniu czyszczę go i przytulam. Czasem wieczorem siodłamy i jeździmy. Wczoraj tata był nim w terenie w dwóch sąsiednich miejscowościach. Ja tylko wsiadłam na stępa i trochę kłusa, bo dookoła była wysoka trawa, więc ciągle chciał jeść.
A dziś po raz pierwszy przywitał nas rżeniem.





To teraz emocje opadły, przenoszę na lżejszy temat. 

Dziękuję wszystkim, za rady dotyczące gryzienia Luny. Zabawki miała i ma, co nie zmieniło zupełnie sytuacji, przestała gryźć tak po prostu, zmądrzała. 



Biśka. 
Mój miś <3 

Zbliżają się wakacje... nie przeciągając, życzę, abyśmy wszyscy do nich dotrwali! 
Czeźć.


19 komentarzy:

  1. Figurka cuuudooo !Jak Ty to robisz że tak pięknie wychodzą Ci przeróbki?
    Harnaś bardzo mi się podoba , fajny kuck o miłym wyrazie pyska.Nauczycie go nie ciągnąć trzeba troszkę pracy z ziemi i się przyzwyczai że nie opłaca mu się ciągnąć :).No to Gratulacje jak psina juz nie gryzie :)


    Pozdrawiam egoistka w bryczesach
    nibylandia-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ta Luna to urosła!
    MArlenka fajna i Hucułek genailny- przypomina mi czasy kiedy mieszkałem w okolicach bieszczad

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie psujesz humoru ;) Ja też się cieszę, że zmieniam serwis. Po miesiącu testowania dochodzę do wniosku, że Blogspot jest obecnie najlepszy. Już się urządzam w nowym miejscu :) Ale że ja lubię mieć wszystko dopięte na ostatni guzik przed prezentacją, to z otwarciem jeszcze poczekam.
    Fantastycznie przerobiony achał... Znaczy, achałka i znów bardzo udane cieniowanie. A hucuł - pikny ma łeb, aż bym rzeźbiła ^^
    Widzę, że Luna bardzo szybko rośnie i co ważniejsze, wyrasta z głupich nawyków :)
    Pozdrawiam >:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Achałka wyglada cudownie ^^.Hucułek jest uroczy.Ma mądre oczy i przyjazną mordkę :P.Luna wyrosła od ostatniego razu.Cieszę się, że już nie gryzie i "mądrzeje" ;).
    Pozdrawiam
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boska klacz i fajny hucułek , a piesek prze uroczy . Mój pies też na początku gryzł ale staje się powoli poważniejszy :) U mnie nn blogschleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny kociak ;)
    Pozdrawiam - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Figurka super.
    Kurczę jakie twój psiak ma duże uszy :) Moja takich ''antenek'' (jak to mój tata mówi) nie ma :D Ale słodkie są takie antenki ^^. Mała jak widać już nie taka mała.
    Hucułek też słodki.

    Pozdrawiam,
    Carmen

    OdpowiedzUsuń
  8. Figurka jest genialna! jak ty to robisz?
    pytanie trochę nie do tematu , ale gdzie kupujesz breyry?

    OdpowiedzUsuń
  9. Konik śliczny, hucuł okrągły, to chyba od trawy ;) a Luna ma niesamowite uszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hay chcę powiedzieć , że mam problemy z blogiem i mam nowego ;/// Twoją notke napewno przeczytam tlko śpiesze się na Harego Pottera <333 aha i jesli chcesz żeby ci się notka rozwineła musisz tam poklikac :P Wykombinujesz ! Pozdrawiam !! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie przerobiłaś tego Achała :). Oczywiście czekam na Shire :). Twoja Luna jest śliczna! A Harnaś jest uroczy, bardzo mi się podoba :).
    Co do mnie i mojego zostania/odejścia z bloga, napisze w jutrzejszej notce :).
    Pozdrawiam,
    Karo :*
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodki hucułek!!! :)
    A co do figurki zazdroszczę talentu, ja to się boję swoje całkowicie przemalować, bo jak znam życie zawsze coś mi się nie uda ;D
    Zapraszam do mnie(cavallos.bloog.pl)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wielkie, wielki dzięki za pierwszy komentarz na blogu!!!!!
    Masz cudnego hucułka, piękny srokacz.
    Luna wyrosła! Jeszcze trzy posty temu była puszystą kuleczką. :-D
    Serdeczne pozdrówka i zajrzyjcie na mojego bloga:
    schleichibreyerblogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie n/n ;).
    Pozdrawiam,
    Karo :*
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeu, robisz cudowne przeróbki! Wyścigówa wyszła Ci cudownie!! Ja tak ni umiem malowaać. ;-/

    Pozdrawiam!!

    U mnie nn!!

    OdpowiedzUsuń
  16. a u mnie nn;) proszę by podczas dodawania koma zostawic adres blooga ;) pozdrawiam ;) przepraszam, ze tak późno komentuje ostatnio urwanie głowy -,-

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    wiem co to za urwanie głowy ;) pisz czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hejka a u mnie nn ;)
    bardzo ważne info i potrzeba mi pomocy ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń