niedziela, 17 lutego 2013

Wielka Zimowa Sesja.

Od razu, na wstępie, proszę, gdy już skończysz czytać ten post, przeczytaj też wcześniejszy , gdyż to tam znajduje się najważniejsza informacja.

Zanim przejdę do sesji, to pokażę jeszcze jak się teraz bawimy z moim pieskiem:
tunel,

                        



przeszkoda z regulowaną wysokością,
drążki (są 4). 

No to przechodzimy do koników.
Breyer Ravel w ogłowiu, derce i kantarze.









klacz przewalskiego schleich.


Klacz perszeron (przerobiona na izabelowatą)



Ogier andaluzyjski CollectA (przerobiony na kuca do polo)


Ogier hanowerski Choco (przerobiony)
w ogłowiu z nachrapnikiem meksykańskim,




Przerobiona klacz cammargue i źrebie darmoor,

Chocolate bez ogłowia,





Przerobiona klacz Quarter Horse,


Choco w kantarku z uwiązem,

Domino - przerobiony wałach appaloosa CollectA





Memphis - przerobiony kuc treningowy schleich,




Przerobiony Quarter Horse schleich.

Ogier arabski schleich w starym zestawie skokowym,

Domino w bosalu,

wałaszek Falabella,

Domino w ogłowiu west,

wałach lipicański w ogłowiu west i ochraniaczach,






Dziękuję za oglądanie, i jeszcze raz proszę o zerknięcie na niższy post.
No i oczywiście proszę o komentarze ;)



11 komentarzy:

  1. Super :)

    Zapraszam do mnie : http://schleichemci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci tego konia
    Memphis - przerobiony kuc treningowy schleich

    OdpowiedzUsuń
  3. Po 1:Piękne zdjęcia *.*
    Po 2:Zacne customy Milady ^^.
    Po 3:Akcesoria też zacne Milady ^^.

    TynnaHatter

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz bardzo ładne akcesoria. Ogłowie westernowe szczególnie mi się podoba. Widać też, że masz talent do przerabiania figurek.Są ładnie estetycznie pomalowane. Domino mi się spodobał i klacz QH.

    shadowschleichirumaki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz ładnie przemalowane figurki. Te ogłowia, siodła i kantary są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał... 0.0
    Chyba pierwszy raz wpadłam na twój blog (dałaś mi adres w komentarzu ale mi się nie chciało-soryyyy-).
    Ale jestem mile zaskoczona! Jakie piękne przeróbki (czuję się jak beztalencie gdy na nie patrzę). Akcesoria też oczywiście piękne. ;) Widzę że też masz breyera (piękne są). Od wakacji mój zapał i miłość do figurek koni niewiarygodnie osłabły ale... gdy teraz przeglądam tego bloga i spoglądam na półkę z moimi schleich'ami to już wiem że jutro od rana zaczynam produkcję jakichś dodatków. :)
    No ale dosyć już tego słodzenia. Po prostu blog (a dokładniej jego zawartość) wspaniały. Z niecierpliwością czekam na nowe posty a bloga dodaję do listy polecanych. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie malujesz figurki. Najbardziej mi się podoba klacz perszeron :).
    Ogier lipizański collecty bosko wygląda w tym ogłowiu :D.Jak je zrobiłaś?
    Pozdrawiam i zapraszam na: avalone.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Chocolate wyszedł świetnie. Idealnie trafiłaś z maścią. Akcesoria też są świetne gratuluję cierpliwości. Powodzenia w dalszym tworzeniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20 lutego 2013 12:19

    Zazdroszczę ci tego konia
    Memphis - przerobiony kuc treningowy schleich
    Odpowiedz

    Sorka to ja to napisałam ale nie miałam wtedy konta.Szkoda że go nie sprzedajesz,chętnie bym go kupiła gdybym mogła rodziców namówić,zapraszam na mojego blooga

    konieschleichdiako1907.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Pysk Domina wygląda jak prawdziwy! Super!

    OdpowiedzUsuń