poniedziałek, 4 lutego 2013

Po przerwie.

Pewnie zdziwił Was brak zdjęć i nowej notki przez tak długi czas, z góry przepraszam i już wyjaśniam, co się działo. Niestety przez moją głupotę (co mi to przeszkadzało?!) usunęłam z google'owej galerii cały folder z wszystkimi zdjęciami (wszystkie zdjęcia, które były w notkach były automatycznie przenoszone do galerii,), a więc musiałam odnaleźć wszystkie zdjęcia na komputerze (a właściwie na dwóch komputerach), co mi się zresztą nie udało, więc teraz staram się jak najwięcej przywrócić, a tam, gdzie nic nie da się zrobić, staram się jakoś staranniej ułożyć tekst.
Zdjęcia byłyby wcześniej, ale miałam grypę i nie mogłam ich zrobić. Zebrałam się dopiero dzisiaj jak i tak zaczęło się ściemniać niestety, ale myślę, że coś będzie widać ;) A i jeszcze zmieniłam nagłówek, podoba się?

Ostatnio zamówiłam sobie parę rzeczy w internecie, zestaw do agility dla początkujących, dwa słoiczki farby akrylowej fevicryl, werniks polycolor (stary mi się skończył) i źrebię Quarter horse Collecty z jeźdźcem Bullyland (a w gratisie były katalogi) Niestety mam zdjęcia jedynie klaczki Quarter horse,






   A jeźdźca Bullyland kupiłam, by zrobić z nim to XD 
Oczywiście będzie miała ręce, włosy, ubranie itd. :)
To teraz przejdę do dwóch przeróbek.
Pierwsza: wałach appaloosa Collect'y - Domino

Wzorowałam się na jakimś ciekawym koni, teraz już nie pamiętam na jakim...
W rzeczywistości nie jest taki ,,brudny".

Ogier hanowerski Collect'y - Chocolate (Choco)




Na żywo widać o wiele więcej cieniowania, aktualnie jest w fazie ,,drugie pyłkowanie", bo po pierwszym werniksowaniu nie było dostatecznie widać cieni. Przed nim jeszcze długa droga, jednak uważam, że to moja najlepsza do tej pory przeróbka.
To teraz ogłowia:
Z nachrapnikiem mexykańskim 




Jak zwykle wszystko jest regulowane i tym razem zrobiłam również odczepiane wodze i wędzidło. Myślę, że efekt jest niezły.
Westernowe (i kantar)
Na ogierze Quarter Horse.


I jeszcze ostatnie z ,,córeczką" (Czy mogłabym podczepić tego malucha pod klacz arabską?)

Kantarki z wodzami




Może widać, że wodze wzorowane na moich własnych ;)
A i jeszcze kantarek dla Ravel'a. 
Mam nadzieję, że mi wybaczycie te białe kuleczki, masę się bardzo trudno odkleja, a ja zdjęłam ogłowie tylko na chwilę.



A i jeszcze fotka z terenu, przed tym jak miałam grypę. Pojechałam na koniu, który na maneżu jest mułem, a raczej w ogóle nie chce iść, ale w terenie jest taaaki kochany <3 Pozaplatałam mu warkoczyki i oczywiście z dumą nosił mój kantar. W terenie był mały galopik, spłoszyły nas biegnące jelenie i na drodze leżała gałązka, przez którą Cezar mi przeskoczył O.o Ale było fajnie. 

To do następnej notki! Liczę na komenty!

9 komentarzy:

  1. Wałach appaloosa piękny, ładniej mu w tym malowaniu niż w oryginalnym :) Ravel ma śliczny komplecik teraz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie przeróbki super ci wyszły - chyba najlepsze jakie wykonałaś.
    Akcesoria też śliczne.

    Odpowiesz mi na moje pytanko pod poprzednią notką? Napisałam tam (i teraz też) jako anonim bo mi sie logowac nie chciało :P

    Pozdrawiam,
    Carmen
    (damaroy.blogspot.com / damaroy.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carmen, to jest full ;)
    kaskagren

    OdpowiedzUsuń
  4. O.o Dziewczyno... Ty masz talent! Gdyby mi tak przeróbki wychodziły... Wałach jest cudny,a hanower jeszcze lepszy.Sama ma hanowera i ma taką dumną pozę.Uwielbiam go ^^.
    Oczywiście kantary,ogłowia i te inne są cudne.Podziwiam,bo sama takich nie umiem ;p.
    Muszę przyznać,że nagłówek wyszedł świetnie ^^.

    TynnaHatter

    PS Zapraszam do mnie na loterię ^^.
    tynna-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedny jeździec. XD Co ty z nim robisz?!! =P
    To dlatego nie mogłam zdjeć zobaczyć. myślałam, że to mój net i komp jest taki tempy. Huehue.
    Przeróbka na taranta jest moją ulubioną. Świetnie Ci wyszła!!!!!
    Ogłowie też śliczne. Kantar dla Ravela ładny.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniusie przeróbki !! Robisz też super akcesoria :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie boskie akcesoria!!! Ja bym nigdy takich nie umiała zrobić. Dasz instrukcję na takie cudeńka jak te ogłowia???

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wyniki loterii.Proszę o podanie maila u mnie w komentarzu.Wyślę ci nagrodę :))

    TynnaHatter
    blog : tynna-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. jaką farbą malujesz koniki napisz na emaila makos.milen@o2.p pliss

    OdpowiedzUsuń