wtorek, 2 kwietnia 2013

"Wiosna", prezenty, akcesoria.

Po pierwsze:

Może domyślacie się dlaczego:
- 17 (!!!) komentarzy pod ostatnim postem!
- przemiłe życzenia urodzinowe,
- wszystkie opinie na temat figurek, akcesorii i Episa!
Jedyne co mogę to ogromne dzięki, to na prawdę wiele dla mnie znaczy!


Ale do rzeczy.
Koniarka Schleich: A więc jeśli wciąż jesteś zainteresowana, to mogę Ci podać moje dane na e-maila.
hanna406: Postaram się zrobić jakąś instrukcje, ale to prawdopodobnie wtedy, kiedy już nie będę miała o czym pisać ;)
Anonimie (Kasiu?): Nigdy wcześniej nie myślałam poważnie o sprzedaży akcesoriów... Ale myślę, że mogłybyśmy się dogadać. Ale jeśli tak, to miałby to być kantar sznurkowy, czy skórzany? No i jakie ogłowie? Do tego kompletnie nie mam pojęcia, ile to mogłoby kosztować :/ 
Jakieś pomysły?
Jak wspomniałam, miałam urodziny 19 marca. Dostałam tableta (Samsung Galaxy Tab 2), ostatnią, siódmą część pewnej serii książek, pościel z końmi i takie oto figurki:


Z góry przepraszam za rudy łeb ogierka, ale jest już w trakcie przeróbki.

Collecta klacz Shire
Kobitka zdecydowanie robi wrażenie :)
Jest baaardzo duża, obecnie mój największy model w tej skali. Poza tym ma ładną rzeźbę (przynajmniej według mnie, ale jakoś specjalnie się na tym nie znam). W niektórych miejscach na grzywie i ogonie są dziwne dziury, a no i jeszcze grzywka mi się nie podoba, więc jak tylko wymyślę maść i znajdę chwilę czasu, to  pójdzie na przeróbkę.




Safari ltd kuc chincoteague
Sympatyczny z niego kucyk. Co do płci nie mam pewności... wie coś ktoś może na ten temat?
Najgorsza jego wada to malowanie, a więc rychło pójdzie pod pędzel. Jest większy, niż się spodziewałam, planuję zrobić na niego minisiodełko i sadzać nań młodocianych jeźdźców.




Safari ltd ogier pełnej krwi angielskiej.
Najbardziej w nim przeszkadzała mi typowa dla tej firmy "kanciasta morda" XD, więc od razu się tym zajęłam. Dokleiłam trochę masy no i niestety musiałam zamalować, by dopatrzeć się wszelkich niedoskonałości. Ogólnie to model cechuje ogromna dynamika, co z resztą zadecydowało o jego kupnie. Oczywiście go tak nie zostawię, w najbliższym czasie stanie się pełnoprawnym kasztankiem ;)



Przejdźmy do dodatków.
Do siodła dorobiłam popręg i strzemiona. O dziwo taki sposób dopinania popręgu jest o wiele łatwiejszy, niż stary, na sprzączki.
Strzemiona to zrolowany filc z dużą ilością kleju, oklejony skórą.



Długość dopasowana do tego pana, można je wydłużyć.

Zdjęcie z ZimowoWiosennego "terenu" ;)


Ogłowie wyścigowe
Robione na ogierka safari, jednak na nim głupio się prezentuję, więc tu na arabku schleich.
Skóra ze starego kalendarza (Metalfish, dzięki za pomysł), futerko z filcu.


Siodło ujeżdżeniowe.
No cóż... o nim więcej w następnej notce, bo jeszcze nie skończone.




A jak Wam minęły święta? Mi dobrze, wczoraj mieliśmy rodzinny spacerek, a potem z ciocią i z Biśką (mój pies) wracaliśmy jakieś 4 km do domu na piechtaka, co nie było zbyt dobrym pomysłem, bo brzuchy pełne :D Ale jakoś dałam radę.

Dwa na dole malowane przeze mnie ;)

Szkoda mi naszych rozkwitających kwiatków. Przyszło im wyrastać w takim chłodzie.
 Co jeszcze... Ostatnio zdarza nam się dokarmiać co raz, to dziwniejsze ptaki. Ostatnio był dzięcioł (później skombinuje zdjęcie), kosy, raz jakiś jastrząb coś dorwał i pożerał siedząc na murku, a ostatnio odwiedziły nas dwa dzwońce.
Super karmniki, wiem :D Żebyście nie myśleli, że to takie bardzo stare masło XD, nie, to słonecznik ze stopionym smalcem :3

Dobra... to do następnego razu!
I liczę na  komentarze!

22 komentarze:

  1. Spóźnione wszystkiego dobrego z okazji urodzin! Dużo słońca i figurkowej weny, chociaż wierzę, że akurat tego Ci nie brakuje :D Siwa shire jest śliczna, co raz bardziej żałuję, że kupiłam karą. Siodła i ogłowie pierwsza klasa <3 Koniecznie pokaż jak już przerobisz nowe figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowych zdobyczy!Mnie tam wciąż jakoś klacz Shire nie przekonuje...No cóż.O gustach się nie rozmawia ;).
    Ogier Safari ma świetną pozę.Szkoda, że Schleich są takie "ospałe"..."Kanciasta morda" mnie rozwaliła xD.
    Świetny sprzęcik ^.^Fajny pomysł z tym popręgiem.NIecierpliwie czekam na kolejny wpis.
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O ty ! :D Ja chciałam mieć pierwsza klacz shire ! :D (żart ;P) No ale cóż muszę na nią poczekać, ale widzę, że warto zapraszam do mnie! ;)

    schleich-maddie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koniki!
    Pozdrowionka!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz chyba kantar skórzany... ogłowie i kantar na ogiera schleich tennesse walker masz go? aha ogłowie west lub jakie chcesz;)
    A co do tych cen to nie mam pojecia... no ale za kantar 20 zł?

    OdpowiedzUsuń
  6. wchodziłam na poprzedniego blooga schleich, ale wczoraj zobaczyłam iż jest usunięty?
    cóz jeśli to tw nowy bloog to będę zaglądać tutaj ;))
    świetnee fotki i dziekuję na kom i w ogóle na moim bloogu ;)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu,gratuluję prac no i pięknej pasji. Niektóre koniki widziałam na żywo - majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz, nie spodziewałam się, że czytałaś mojego bloga! :)
    Gratuluję nowości, bardzo mi się podobają Twoje akcesoria, są świetne :).
    Jak znajdę tę dłuższą chwilkę czasu to dodam Twój blog do polecanych u mnie :).
    Pozdrawiam,
    Karo :)
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne koniki, mam pytanko mogłabyś dla mnie zrobić takie siodło i uzdę pisz na blogu : blogschleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nie spodziewałam się, że czytałaś mojego bloga :) Niestety po raz kolejny straszliwie go zapuściłam i nie wiem, czy jeszcze kiedyś wróci on do dawnej świetności. Przechodzi mi ochota na pamiętnikowanie, ale szkoda mi tak to zostawić, kiedy czytam czasem komentarze takie jak Twój (trochę komplikuje mi to życie i utrudnia podjęcie decyzji xD). W każdym razie to naprawdę miłe, dziękuję.
    Praktycznie nie udzielam się teraz w Internecie, czasem tylko odpiszę, jak się ktoś odezwie, poza tym przeglądam to i owo. Na Twojego bloga natknęłam się już jakiś czas temu i regularnie czytam. Jestem pod wrażeniem Twoich przeróbek i akcesoriów, bo są na wysokim poziomie :D. Tym bardziej lubię na niego wchodzić z tego powodu, że to jeden z niewielu polskich blogów o przeróbkach figurek (to miła odmiana po konieczności czytania po angielsku ;)).
    Pozdrawiam i czekam na wieści o kolejnych przeróbkach. Sama mam nadzieję również wziąć się za swojego bloga i wreszcie coś tam napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ślicznych koni szczególnie Marwari, klaczy Shire i kuca chincoteague na którymi nie raz myślałam.

    Też mnie zawszze zaskakujesz bardzo bogatymi postami - oprócz koni zawsze pokazujesz jakieś przeróbki czy dodatki - za co największe Brawa! Najbardziej mi się podoba ogłowie wyścigowe, czerwone. Bardzo ciekawa jestem jak Ci wyjdzie przerobienie klaczy Shire :) Pozdrawiam
    dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Siodło ujezdżeniowe robi na mnie duże wrażenie. Po prostu mega szacun.Ogłowie wyścigowe też jest cudne bardzo realistyczne.O siodle west już nie wspomnę.Chyba jedne z najlepszych akcesoriów jakie widziałam u polskich blogerek!
    Wielkie uznanie za taki talent !Gratulacje za świeżość bloga,w niedługim czasie wstawiasz wpisy nie czeka się miesiącami az ktoś coś doda( tak jak u mnie ;/ ).
    egoistka w bryczesach
    nibylandia-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie nn :)) dodaje was do śledzonych przeze mnie

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Halo może ktoś zainteresowany ?! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=187645084716722&set=a.173343786146852.1073741825.171288819685682&type=1&theater Plis to ważne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz wzięcie na tym blogu. U mnie ostatnio max 5 komentarzy. xD U już świętuję.
    Założymy spółkę? =]
    Też dostaję czasami oferty na akcesoria. Dobry biznes. xD =P
    Co ty robisz tym koniom?! Ledwo do cb dotarły, a ty już je masakrujesz, ale dobrze. Będą piękniejsze. ;-)

    Pozdrawiam!

    U mnie nn!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogła byś mi na tego maila diako1907@wp.pl wysłać za ile byś go sprzedała i ile z kosztami przesyłki?Chodzi oczywiście o Memphisa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzę na twoje figurki i ten osprzęt do nich i nie jestem w stanie uwierzyć, że czyjeś mega zdolne rączki potrafią stworzyć takie małe, idealne wręcz cudeńka, jestem pod ogromnym wrażeniem! ;)
    ja już chcę wiosnę z prawdziwego zdarzenia! :<
    pozdrawiam
    http://blackredhorse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowe figurki są świetne, akcesoria też. Szczególnie ogłowie. Bardzo dokładnie wykonane. Masz kwiatki !? O.o

    TynnaHatter

    OdpowiedzUsuń
  19. hejka u mnie już nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey!
    Mogę prosić o kilka zdjęć kuca chincoteague na
    tynnahatter@wp.pl ?
    Zastanawiam się nad zakupem :)

    TynnaHatter

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie nn

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. wyślij mi filmik jak zrobić siodło do ujeżdżania i skoków na maila AnabethClaris@wp.pl

    OdpowiedzUsuń