piątek, 26 kwietnia 2013

Anglik, kuc i Luna <3


1.Wiem, powinnam przestać to robić. Ale przepraszam. Tym razem chociaż miałam powód mojej nieobecności. Ale o tym później
2. Dwadzieścia-kurczę-jeden komentarzy! Jesteście niesamowici!

Anonimie: Kantar skórzany, ok. Jakieś 5 zł. Ogłowie  west... jak na moje standardy jakieś 10 zł :) No i jeszcze przesyłka.

Anonimie 2: O które siodło chodzi? O westernowe? Mogę je sprzedać :)

TynnoHatter: Niestety, za późno nadszedł komentarz... kucyk został przerobiony ;)

No więc tak. Nie było mnie, bo opiekuję się zakupioną w sobotę przesłodką, najukochańszą, nawet, gdy jest nieznośna, suczką owczarka niemieckiego, Luną.




Pierwsze podejście do agility. Szykuje się sportowe psisko :D


Biśka traktuje ją z rezerwą. Oberwało jej się już nie raz za nachalność, ale ogólnie raczej ją toleruje. Będzie dobrze. Tylko szkoda, że za młodu nie nauczyła się bawić z innymi psami, bo teraz to mała chce, a ona nie wie co robić :P 

Jak to wynika z tytułu, poczyniłam pewne zmiany w kucu i angliku. Zachciało mi się robić zdjęcia, dopiero, gdy było ciemno, ale wyszły szkaradne, ostało się tylko jedno.



Postanowiłam wrócić i dokończyć  zdjęcia w domu.
A oto przerobiony kuc chincoteague Safari Ltd.
Obecnie jest siwkiem i chyba... walijczykiem.

Jabłka wyszły... tak sobie. Ale trzeba próbować, kiedyś będą idealne.



Cieniowanie na ogonku, robione pędzlem.


Starałam się wiernie odwzorować wygląd kopytek, jak wyszło, sami oceńcie.

Chyba powinnam dorobić podkowy.


My tu gadu gadu, a Luna wcina gazetę XD


A, no i jeszcze brzuch. Spiłowałam napisy, kucyk był bezpłciowy, stał się wałachem.


Ogier pełnej krwi angielskiej Safari LTD


Niestety w tym świetle słabo widać barwy maści. Był cieniowany, może trochę to widać w okolicy słabizn.
Konik jest portretem Hela z naszej stajni, w wersji wersji wyścigowej.






A to nowo zaczęty projekt. Jest to rzecz jasna klacz shire. będzie włochatą gniadoszką :3

Tu jeszcze Hel w ogłowiu wyścigowym. Wiem, wiem, miały być siodła. Ale postaram się z nimi wyrobić, w końcu mamy długi weekend :) 


I jeszcze z jedynum jeźdźcem, który pasowałby na dżokeja. Może ją przerobię?

A to jeszcze Wam pokażę, co robiłam na kilku ostatnich nudnych lekcjach :P
Jakby co, to nie różowy, tylko czerwony.



To... Dobranoc!


Do zobaczenia i liczę na komentarze :)


25 komentarzy:

  1. A z czego robisz te konie prosze o odpowiedz w komentarzu na moim blogu
    www.monikamuchakonie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ^^ Ty to masz fajnie, że opiekujesz się tą Luną :) Chyba pierwszy raz widze tak małego pieska na blogu ... Jest naprawde urocza ! A co do koników schleich to wyczytałam , że sama robisz te ogłowia i siodła ale nie jestem pewna.. Jeśli robisz sama to naprawdę są prześliczne ! A wogóle to te koniki schleich kupuje się żeby robić im zdjęcia czy żeby stały na półce ? Sorry jeśli cię to obraża w jakiś sposób ale po prostu nie wiem ;/ A na marginesie bardzo fajnie piszesz ;) Pozdrawiam i Serdecznie dziękuje za komentarz na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka sweet Luna <3 Kocham konie i pieski. Moim zdaniem super pomalowałaś Schleich. Poważnie, świetnie ci wyszły. Widać, że bardzo nudziłaś się na tych lekcjach, haha ;D
    Pozdrawiam, i dziękuję za komentarz na moim blogu!
    Nutelaria :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko boskie ! ;) I słodki psiak ;p
    Zmieniłam adres bloga...Ogólnie zmieniam cały blog zajrzyj:
    http://cavallos.bloog.pl/

    wcześniej było schleich-maddie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie konisie wyszły bossssko!Najpiękniejszy jest kuc "walijczyk". Kopyta zrobione bardzo realitycznie.Tylko lepiej chyba jednak zrób podkówki, bo widać je na kopytach, a niepomalowane ;).Koń w wersji wyścigowej również świetny.
    Ohhhhh...Jaki uroczy psiak.Zazdroszczę.Imię Luna bardzo mi się podoba.Takie w moim stylu :P.
    Ps.Luna się zdenerwowała ."Co za ludzie!To już lepiej nie czytać tylko zjeść tę gazetę" XD.
    Fajne rysunki.Też coś czasem maźnę jak jest nudna lekcja, heh :D.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey :) Sweet psiak *_* Mi się walijek podoba najbardziej :D A co do Biśki, to zobaczysz, jedzcie się nauczy bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Owczarek niemiecki <3 Kocham tą rasę. Kiedyś miałam dorosłą sunię,ale uciekła,albo ją ktoś zabrał z naszego podwórka ;_;

    Bardzo podobają mi się teraz kuc i Hel. Nie mogę się doczekać końcowego wyniku klaczy shire. Mam nadzieję,że niedługo nam ją pokażesz ;)

    TynnaHatter

    OdpowiedzUsuń
  8. Suczka bardzo przypomina moje stare psisko, kiedy jeszcze było szczeniakiem. Tylko, że mój miał domieszkę krwi rottweilera i z wiekiem tracił podobieństwo do owczarka. Gratuluję nowego lokatora, bo uwielbiam owczarki niemieckie ^^
    Jabłuszka na siwku są nieco przyduże, ale za to resztę pocieniowałaś bardzo ładnie, a w szczególności ten ogon. Anglik również bardzo udany, no to teraz czekamy na klacz Shire :)
    Może za mało uważnie czytam, że tego nie wiem, ale spytam. Cieniujesz pastelami czy farbami? Te przejścia kolorów na kasztanku wyglądają bardzo... Profesjonalnie :D
    Pozdrawiam i dziękuję za pochwałę Smokobójcy >:3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jaka słodka kuleczka :). Piękna jest ^^.
    Bardzo fajnie przerobiłaś oba konie, a ogłowie na konia wyścigowego jest cudowne :). Bardzo mi się podoba!
    Cóż, rozstałam się, koniec szkoły, ale kontakt chyba nam się nie urwie, mam taką nadzieję :).
    u mnie n/n :)
    Pozdrawiam,
    Karo :*
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 złotych? ok. I czy mogłabyś jeszcze zrobić siodło west?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny psiak jest przeuroczy! Puchata kuleczka ^^
    super figurki, najbardziej mi się podoba ta wyścigowa klacz- Hela :)) chociaż wszystkie są świetne! :3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://blackredhorse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Luna wygląda zadziornie ;) To teraz masz zajęcie, bo pewnie strasznie ruchliwa jest :)
    A kucyk prześliczny! Orygianle malowanie jest paskudne. Teraz to nie ten koń!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lunka - to wszystko wyjaśnia :) Świetny piesek, strasznie słodki ^^
    Super zdjęcia :]
    Rysunki z lekcji bardzo ciekawe xD
    Pozdrawiam i czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. heh w koncu nn ;))
    wiesz co wchodziałm tu często i nic.. -,-
    ale jest ;)) to taki był powód tw nieobecnosci ;))
    wiesz co fajne fotki, a tem mały to słodziak;)
    u mnie nn :P
    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. O Boże jakie konie , jakie zestawy , wow są super , a twój piesek jest kochany <3 U mnie wieczorem nn :) Pozdrawiam
    horsiara z blogschleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, czekam na shirke :P
    mam nowego bloga :
    http://darkpegasusstudio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka prześliczna sunia *_* jak ja uwielbiam owczarki!
    Co do przeróbek:
    Jestem bardzo zdziwiona,że chce ci się w takie coś bawić.Efekt jest znakomity!figurki są przepiękne!lepsze niż wcześniej.
    I oczekuje na oszałamiającą Shire.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma nowego wpisu więc napisze tylko : u mnie do 14.05 nie bedzie wpisów ;/ ale komentarze mile widziane na wpisie "Koniowaty świat"

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezus Maria jaki ten twój piesek słodki ,3! Ukradne ci go ; p.
    Świetne przeróbki,
    pozdrawiam u mnie n/n
    avalone.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie nn ;)
    zapraszam ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. hejka a u mnie nn ;))
    zapraszam ;)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, robisz cutomy koni, tzn czy je przemalowywujesz? ^^
    Błagam odpisz. Wysłałam Ci zapro na facebooki (AAW- moje imicjały) to możemy tam popisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog! A ten piesek... cudowny!!! :D
    - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń