wtorek, 4 grudnia 2012

Przeróbka, derka i ogłowie.

Witam, witam moi mili. Znowu sporo czasu mnie nie byłam, ale nie zaprzestałam pracy twórczej.
Byłam dzisiaj na dworze z Ravel'em, aby sfotografować nową derkę.









 A i jeszcze się pochwalę, że odważyłam się dotknąć go pędzlem^^ i pomalować mu tą niedomalowaną część grzywy.


 Kupiłam taki sznureczek do okularów, no i jak widać próbuję z niego zrobić kantar sznurkowy. Na razie udało mi się zapleść tylko te dwa supełki XD. A ma ktoś może jakiś dobry samouczek?



A tu ogłowie. Wiem, nie patrzcie na głowę jeźdźca , po prosu brak głowy mnie przerażał więc zrobiłam taką prowizorkę.



 Z tej strony wygląda znacznie gorzej. Zrobiłam za duże sprzączki, więc efekt jest nieciekawy. Ale poprawię to.
Resztę sprzętu może mi się uda zrobić w przyszłym tygodniu.
Na nic próby załagodzenia okropnego wyglądu. Ten gostek dalej mnie przeraża...
A teraz przeróbka.


No wiec tak długo myślałam nad tymi komentarzami na temat cammargu'erki, że nawet mi przestała się podobać. No i oficjalnie została karo-srokatym hucułem. A przy okazji tak samo jak źrebak jest włochata.
Taa, siodło porządnie mi się starło...

Kocham Ravel'ka z tego ujęcia <3

A i jeszcze wyniosłam z piwnicy makietę i porobiłam trochę zdjęć. Niestety większość przez przypadek usunęłam. Ale niektóre są.


A tak przy okazji, to powiem, że regularne podlewanie mchu (w sumie, to prawie nie trzeba go podlewać regularnie, ale czasem trzeba) daje super efekty, meszek pozostał mięciutki i dobrze wygląda.

Zamówiłam 3 konie z Collecty, więcej nie zdradzę.

No to papa, liczę na komentarze ;)

8 komentarzy:

  1. Jaka boska przeróbka i derka :*.
    Masz talent :).
    U mnie nowy wpis
    aslangos-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ravel w tej derce jeszcze piękniejszy :)
    Klaczka mi się bardzo podoba, nawet nie sądziłam, że schleichom we włochatych grzywach tak ładnie. Chyba wreszcie się odważę, i przemaluję jakiegoś mojego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeźdźcowi proponuję zrobić maskę jaką ma Zorro albo Batman, jeśli za bardzo straszy ;) Ale moim zdaniem nie jest taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i wgl... Może weźmiesz udział w moim konkursie ? Info na:
    http://konieikuce-pasjaizycie.bloog.pl/

    wilma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam, u mnie nowy wpis
    aslangos-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Derka bardzo ładna. ;-) Ravel to sliczny koń i we wszytskim mu pięknie. xD

    Ten jeździec jest upiorny. xD Nie no, po prostuj ego głowa mogłaby być bardziej...Inna? xd heh. Wgl diorama jest super.
    CAmargue dostał znowu nowe oblicze. ;-)

    Pozdrawiam.
    U mnie nn

    Wesołych świąąt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW......chciałabym chociaż w połowie potrafić robić takie zestawy.SZACUN

    OdpowiedzUsuń