poniedziałek, 1 października 2012

Derka, podróbka i więcej.

Tradycyjnie przepraszam za (najdłuższą chyba do tej pory) przerwę, ale wcześniej nie było o czym pisać.
Dziękuję za komentarze pod ostatnią notką!

Przechodzę do tematu:
Z góry przepraszam za kiepskie zdjęcia, było ciemno.
Derka dla większych kuców schleich (na Memphis'ie):




Chyba jest trochę lepsza niż ta dla zimnokrwistych, robiona tak samo jak tamta. 

Podróbka klaczy islandzkiej schleich kupiona z pewną gazetą latem. Jest w trakcie przeróbki.



Oprócz tego chciałabym przedstawić część mojej zaczętej makiety dla schleichów i collect. Będą w niej rezydować tylko przerobione konie, będę im robić zdjęcia itd.
Na razie powstaje ćwiartka z mini padokiem, ścieżką i maneżem.



Ścieżka i padok zrobione, wszystko będzie ogrodzone białym płotkiem, na padoku będzie drzewo. Trawa, to mech, krzaki to jakieś porosty.
Maneż w trakcie tworzenia.

Co do nagłówka, to nie jest jeszcze zbyt ,,jesiennie", więc na razie go nie będzie.

Na razie tyle.
Papa :D







4 komentarze:

  1. Boże jaka piękna jest ta derka . A makieta jest przecudna . *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, niestety zakupy udane, ale nie dla kolekcji - buty kupione, ale schleich to masakra. Tych z listy życzeń wogóle nie było. Na półkach stały po 3 figurki (które rzecz jasna już posiadam lub ich nie chcę), więc nici z zakupów.
    Fajna derka, choć ja niezbyt lubię rzemyk (bo to chyba jest z rzemyka prawda?).
    Pytanko (niestety ja jestem częstą ''pytajką''): czy ta ścieżka jest zrobiona z normalnego piasku? Bo zastanawiam się jakim klejem to zrobiłaś, bo ja robiłam ze zwykłym piaskiem i nie chciało się kleić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna derka. lepsza od moich. Kłaniam się i biję pokłony. O.O
    Diorama też wypasiona i superowa. Zazdroszczę chęci. Ja nie mam ochot na takie dziabraniny. =P
    A islander nie był do takiej gazetki co w tytule Konik ma? Bo widziałam kiedyś w kiosku i prawie sie na pół ulicy wydarłam, że to podróba schleicha. xD

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Palę się z zazdrości w o makietę :) Cudo !
    Może napiszesz dokładnie jak ją robisz?

    Za realnie wyglądające czapraki, do tego świetnie dopasowane mega Graty !!!

    Z przemalowanych koni najbardziej wpadła mi w oko percheronka. Na fotach maść wygląda bardzo realnie.
    Pozdrowionka
    dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń